Rescueyhdistys Kulkurit ry on vuonna 2012 perustettu hyväntekeväisyysjärjestö, joka toimii kestävän eläinsuojelutyön periaatteiden mukaisesti auttaen kohdemaansa Romanian kodittomia eläimiä monitahoisesti ja vastuullisesti. Arvoihimme kuuluu vastuullisuuden lisäksi avoimuus, läpinäkyvyys ja ennakkoluulottomuus. Siksi haluammekin jatkuvasti kehittyä ja pitää toimintamme innovatiivisena ja ajankohtaisena unohtamatta milloinkaan perimmäisiä intressejämme ja tapaamme toimia.
Kulkureissa toimii tällä hetkellä kolme osa-aikaisesti palkattua työntekjää, toiminnanjohtaja, kuormalogistiikan vastaava ja varainkeruukoordinaattori, joista varainkeruukoordinaattorin toimenkuva on nyt avoinna uudelle työntekijälle. Lisäksi Kulkureissa noin 70 aktiivista vapaaehtoistoimijaa, sisältäen viisihenkisen hallituksen.
Varainkeruukoordinaattori
Työnkuvaus
Työntekijän toimenkuva on hallita moniulotteisesti yhdistyksen varainkeruuta niin että yhdistyksen talous pysyy vakaana ja pitkäaikaisessa tarkastelussa kehittyy ja kasvaa nousevaan suuntaan. Työnkuvaan määritellään tulostavoitteet.
Työntekijän vastuulla on suunnitella ja toteuttaa yhdistyksen kokonaisvaltaista varainkeruuta säännöllisten kampanjoiden kautta. Kampanjat voivat sisältää mm. yleistä varainkeruuta, sterilointitoiminnan varainkeruuta sekä Kulkurien verkkokauppaan, tapahtumiin ja kuukausilahjoittamiseen liittyvää varainkeruuta. Lisäksi työnkuvaan kuuluu Kulkurien vapaaehtoisista koostuvan osaavan some-tiimin vastaavuus, joka käsittää Kulkurien some-kanavien sisällön suunnittelun yhdessä tiimin kanssa ja tiimin yhteisten asioiden hallinnoinnin ja organisoinnin. Listaukseen voidaan lisätä muita varainhankinnan keinoja työsuhteen aikana ja työntekijältä edellytetään myös oma-aloitteista ja aktiivista otetta varainkeruun uusien tapojen ideointiin ja toimeenpanoon.
Työntekijä toimii varainkeruullisessa vastuussa eri työryhmissä ja vastaa tehtävistään ja toiminnastaan toiminnanjohtajalle.
Hakukriteerit ja -toiveet
Edellytämme hakijalta kokemusta varainkeruun järjestämisestä ja sisällöntuottamisesta, vahvaa osaamista sosiaalisen median eri alustoista ja mielellään myös WordPress-kotisivualustasta. Viestinnän vahvuus katsotaan hakijan eduksi. Hakijan tulee olla omatoiminen ja kyvykäs itsenäiseen työskentelyyn, mutta myös jatkuvaan työskentelyyn laajasti yhdistyksen eri toimintojen ja sidosryhmien välillä. Katsomme eduksi motivoituneisuuden rescuetoimintaa ja eläinsuojelutyötä kohtaan ja reippaan asenteen työnkuvan kehittämiseen ja uusien innovaatioiden rohkeaan kokeiluun.
Työsuhde on toistaiseksi voimassaoleva, noudatamme puolen vuoden koeaikaa. Hakuaika tehtävään päättyy 28.1.2024.
Haastattelemme hakijoita mahdollisesti jo hakuaikana, ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Toivomme aloitusta tehtävässä helmi-maaliskuun aikana, mutta aloitusaika on neuvoteltavissa.
Työsuhde on osa-aikainen (19 h/vko) ja työ toteutetaan etätyönä. Työaika sijoittuu osittain myös ilta-aikaan ja viikonlopuille, työntekijällä on itsellään mahdollisuus vaikuttaa työaikaan joustavasti.
Mitä tarjoamme
Tarjoamme innostavan ja merkityksellisen työpaikan suomalaisen rescuetoiminnan ja eläinsuojelutyön ytimessä, vastuullisessa yhdistyksessä, jossa on vahva tahtotila asioiden kehittämiselle yhdistyksen arvopohjaa unohtamatta. Työnkuva mahdollistaa joustavat työajat ja työnkuvan muokkaamisen oman näköisekseen. Työntekijällä on aina käytettävissään yhdistyksen muut sidosryhmät ja hallituksen ja toiminnanjohtajan tuki. Tehtäviin perehdytetään henkilökohtaisesti.
Lähetä vapaamuotoinen hakemus, CV ja palkkatoiveesi 28.1.2024 mennessä osoitteeseen rekrytointi@kulkurit.fi.
Lisätiedot:
Toiminnanjohtaja
Salla Honkapää
salla.honkapaa@kulkurit.fi
040-7556081